چگونه مهارت های دیجیتال می توانند مزیت رقابتی به شما بدهند

edame
فوریه 9, 2020 0 Comment

طبق مطالعه ای که توسط لینکدین و Cap Gemini انجام شده است ، ۵۰٪ از شرکت ها شکاف مهارت های دیجیتالی را در نیروی کار حرفه ای به همان اندازه که جدی احساس می کنند نمی کنند. بین تواناییهای دیجیتالی واقعی نیروی کار فعلی و نیاز به این مهارت ها ، ارتباط فزاینده ای وجود دارد.

دیجیتال

تحولات فن آوری همانطور که می دانیم تأثیر عمده ای بر تجارت دارد. از آنجا که تقاضا برای متخصصان با مهارت های دیجیتال قوی به میزان قابل توجهی از عرضه بیشتر است ، اکنون زمان آن است که مهارت های خود را برای توسعه مزیت رقابتی خود تأیید کنید.

چرا مهارت های دیجیتال بسیار ارزشمند هستند؟

بنابراین ، چه چیزی برای ایجاد چنین تقاضای زیاد برای افراد توانمند دیجیتالی تغییر کرده است؟

محیط بازاریابی فعلی محور خریدار است: یک دنیای فنی سنگین صنعت بازاریابی را متحول کرده است زیرا فناوری بر نحوه عملکرد و تصمیم گیری خریداران تأثیر می گذارد. به طور سنتی ، چشم انداز و مصرف کنندگان با تبلیغات از طریق رسانه های چاپی ، تلویزیونی و رادیویی مورد هدف قرار می گرفتند. با این حال ، نحوه مصرف محتوا تغییر کرده است ، و روشهایی که ما برای مصرف کنندگان تبلیغ می کنیم نیز تغییر کرده است.

بازار مدرن از نظر خریدار محور است ، به این معنی که تیم های بازاریابی وظیفه دارند محصول یا خدمات خود را برای ارائه به مشکلات مختلفی که با آنها روبرو هستند ارائه دهند. علاوه بر این ، مقدار زیادی از روند خرید بصورت آنلاین و نه در یک محل خرده فروشی صورت می گیرد. در یک ماه گذشته ، ۸۰٪ از آمریکایی ها اعلام کرده اند که خرید آنلاین دارند و ۹۶٪ آنها در طول زندگی خود چیزهایی را به صورت آنلاین خریداری کرده اند.

مشکلات

بازاریابان باید به جایی که مصرف کنندگان هستند و امروزه آنلاین هستند ، بروند. برای ارتباط مؤثر با مخاطبان ایده آل خود ، بازاریابان به مهارت های بازاریابی دیجیتال نیاز دارند که منجر به افزایش ، افزایش تعامل و چشم انداز قیف به سمت پایان قیف فروش آنلاین می شود. این امر به طیف وسیعی از مهارت های دیجیتال ، از درک مفاهیم SEO گرفته تا ایجاد محتوای رسانه ای با کیفیت بالا ، نیاز دارد.

فروش اجتماعی مورد نیاز است: به عنوان بخشی از یک فرهنگ دیجیتالی ، دانش جامع از سیستم عامل ها و کاربردهای رسانه های اجتماعی یکی از بزرگترین راه هایی است که دوره دیجیتالی تأثیر آن بر نحوه تصمیم گیری خریداران و به نوبه خود ، چگونگی بازاریابان با آنها درگیر می شوند. با ۲ ۵ ۴۵ میلیارد کاربر فعال رسانه های اجتماعی در سطح جهان ، فروش اجتماعی و بازاریابی دیجیتال دست به دست هم می دهند. برای حفظ مزیت رقابتی ، بازاریابان باید راه خود را در اطراف کلیه کانالهای رسانه های اجتماعی موجود بدانند ، چگونه می توانند به بهترین وجه با پیروان ارتباط برقرار کرده و درگیر شوند و روایتی را ایجاد کنند که با دید ، رسالت و لحن یک برند مطابقت داشته باشد.

علاوه بر این ، توانایی اندازه گیری و استفاده از تجزیه و تحلیل های موجود از طریق سیستم عامل های فعال رسانه های اجتماعی ، مزیت بزرگی را برای بازاریابان که در مهارت های بازاریابی دیجیتال آگاهی دارند ، فراهم می کند.

نرم افزار و محتوا در ابر هستند: ابر یک بستر ذخیره سازی مبتنی بر اینترنت برای داده ها ، برنامه ها و نرم افزار است. برای بسیاری از مشاغل ، ابر مکانی مناسب و قابل اعتماد برای همه اعضای تیم فراهم می کند تا به محتوای مارک دار دسترسی پیدا کنند و از ابزارها و نرم افزارهای لازم استفاده کنند. برای چشم انداز این موضوع ، گزارش RightScale 2017 State of Cloud دریافت که ۸۵٪ از شرکت ها اکنون از یک استراتژی چند ابر استفاده می کنند.

اگرچه درک نرم افزارهای مبتنی بر cloud معمولاً کاملاً آسان است ، بسیار مهم است که همه متخصصان بازاریابی در انواع مختلف سیستم عامل های مبتنی بر ابر کاملاً آگاه باشند ، زیرا آنها جزئی از برنامه های روزمره یک تجارت هستند.

مهارتهای دیجیتال به حرکت سازمانها به جلو کمک می کنند

مهارت ها و دانش دیجیتالی بخش اساسی موفقیت سازمانی است. هنگامی که شما به مهارتهای بازاریابی دیجیتال مجهز هستید که می تواند به پیشبرد سازمان کمک کند ، شما به طور خودکار یک جنبه انتگرالی هستید که به هم ترازی آنها با آینده تجارت کمک می کند.

با این حال ، بسیاری از سازمان ها هنوز با مهارت های دیجیتالی مورد نیاز خود درگیر یا تراز نشده اند. در ایالات متحده ، فقط ۳۱٪ از سازمانها اظهار می کنند که آنها به صورت دیجیتالی مشغول فعالیت هستند ، همراه با ۴۰٪ در ایرلند و ۲۵٪ در انگلیس. علاوه بر این ، اکثر کارمندان معتقدند که تغییرات دیجیتالی و فناوری در سازمان آنها بسیار کند است.

با داشتن مهارت های دیجیتال صحیح ، می توانید به سازمانها کمک کنید تا تبدیل به خانه های قدرت محور داده های مورد نیاز خود شوند. در بسیاری از مشاغل مدرن ، تخصص دیجیتالی داخلی وجود ندارد ، و آنها را به سمت سرمایه گذاری در آموزش بازاریابی دیجیتال برای اعضای تیم بازاریابی موجود خود می برد یا به دنبال پیمانکاران خارجی با ارزش بالا هستند.
سرمایه گذاری

برای افراد مجهز به توانایی درک چگونگی دستیابی ، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل بینش های مربوط به داده ها با ابزارهای دیجیتالی ، سازمان ها به زودی برای کمک به روی شما می زنند ، به این معنی که شما برتری رقابتی نسبت به افراد فاقد دیجیتال مناسب خواهید داشت. مهارت ها.

رقمal Skills شما را متنوع و چابک نگه می دارد

انقلاب دیجیتال برای ماندن اینجاست ، پس چرا در توانایی های حرفه ای خود سرمایه گذاری نکنید و در یک دوره جامع بازاریابی دیجیتال آنلاین شرکت کنید؟ نه تنها در سازمانها یک قطعه جدایی ناپذیر خواهید بود ، بلکه همزمان با پیشرفت در مسیر شغلی خود ، متناسب تر و چابک تر خواهید ماند.

اگرچه بسیاری از بخش های بازار مدرن در حال بازگشت به عادات سبک زندگی سنتی هستند – خواندن کتاب های شومیز به جای کتاب های الکترونیکی ، یا انتخاب دوچرخه برای کار به جای رانندگی – انقلاب دیجیتال نیروی کار را به دست می گیرد. به عنوان یک متخصص بازاریابی ، برای حفظ مزیت رقابتی آفلاین ، باید مهارت های بازاریابی دیجیتال خود را بصورت آنلاین تراز کنید.

روزهای صرف دانستن راه خود در مورد مایکروسافت آفیس و استفاده از بسترهای اصلی رسانه های اجتماعی است. امروزه ، بازاریاب های برتر در کلاس ، کارشناسی ارشد و کاملاً ماهر سیستم عامل های دیجیتال ، آگاه و قادر به استفاده از مجموعه مهارت های دیجیتالی خود در رسانه های مختلف آنلاین هستند. به عنوان مثال ، یک بازاریاب با توانایی ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی با کیفیت بالا و پیگیری موفقیت آن ، ارزش بالاتری را نسبت به یک بازاریاب فراهم می کند که نمی تواند تجزیه و تحلیل را اندازه گیری کند یا از قابلیت های اشتراک گذاری متقابل در سکوهای رسانه های اجتماعی استفاده کند.

آموزش بازاریابی دیجیتال می تواند به شما اطمینان دهد که شما یک نیروی بازاریابی دیجیتال هستید که باید از آن استفاده کنید ، این امکان را می دهد تا در دنیای آنلاین عمل کنید و به پیشرفت تجاری و تجاری خود کمک کنید.

مزایای سرمایه گذاری در آموزش بازاریابی دیجیتال

اگرچه مهارتهای دیجیتالی در منظر حرفه ای مورد توجه زیادی قرار گرفته است ، اما بسیاری از شرکت ها هنوز فاقد آموزش بازاریابی دیجیتال هستند که یک مزیت رقابتی به بازاریاب ها می دهد. این که آیا شما یک متخصص در دنیای بازاریابی دیجیتال هستید یا یک بازاریاب فعلی که به دنبال ارتقاء مهارت های دیجیتالی خود هستید ، یک دوره عمیق بازاریابی دیجیتال می تواند مهارت های به روز و روزآمد را برای شما فراهم کند تا بتوانید حرفه خود را ارتقا دهید. در دنیای دیجیتال حرفه ای

صرف نظر از اینکه چرا شما می خواهید حرفه خود را در بازاریابی ادغام کنید و مهارتهای دیجیتالی با ارزش بالایی داشته باشید ، یک برنامه معتبر آموزش بازاریابی دیجیتال بخشی اساسی برای حفظ مزیت رقابتی در بین همسالان شما است. نه تنها مهارتهای دیجیتالی آینده را به وجود می آورید ، بلکه درک بهتری از مخاطبان هدف خود و نحوه گذراندن وقت خود به صورت آنلاین خواهید داشت.

بازاریابی دیجیتال آینده تجارت است ، زیرا هیچ نشانه ای از مصرف کنندگان در شروع تصمیم گیری های خرید به همان اندازه که بصورت آنلاین انجام می شود وجود ندارد. اگرچه تمام خریدها بصورت آنلاین انجام نشده است ، اما ۶۷٪ از سفر خریدار بصورت دیجیتالی صورت می گیرد. اگر یک بازاریاب پرشور هستید ، در صنعت مورد نظر خود پا به پا کنید و مهارت های دیجیتالی را پیدا کنید که شما را به جلو سوق دهد.